Фільтр
Ціна  6 - 2990 грн.
Виробник

Категорії

Полотна та планшети

Показано від 1 до 15 з 107 (всього сторінок: 8)

Полотно або інша основа для живопису - найважливіша частина процесу малювання, як і папір. Чим би ми не малювали, якими б добрими не були фарби, якщо полотно чи грунт неякісний, малювати буде неприємно, незручно та некрасиво, а нам потрібно отримати максимум задоволення від нашого творчого заняття. Якщо спитати художника, на чому можна заощадити, він скаже про фарби, про медіуми, про допоміжні інструменти, але ніколи не назве полотна. Тому що на ньому буквально все й тримається.

Типи кріплення полотен

Кожен художник малює, як йому зручно, тому дбайливі виробники випускають полотна на різних кріпленнях.

  • Полотно на ДВП – найміцніше закріплення – можна малювати хоч на колінах.
  • Полотно на картоні - дуже легкий варіант, підходить студентам для ескізів та охочим сходити на пленер. Будьте обережні: від великої кількості води картон може деформуватися.
  • Полотно на підрамнику - полотно натягується на підрамник, це дає пружність і захист від деформацій. Це найпоширеніший варіант полотна, ним користуються в різних ситуаціях.
  • Полотно в рулоні – якщо хочете самостійно натягнути полотно на підрамник, або вам потрібна дуже нестандартна форма – можна взяти полотно у рулоні. Крім того, його можна самостійно наклеювати на будь-які поверхні.


На цих кріпленнях полотна бувають як класичні прямокутні, а й круглі, овальні і квадратні. Якщо збираєтеся взяти нестандартне полотно, продумайте заздалегідь, що робитимете з рамою. З іншого боку, рами поступово виходять із моди, і картина без рами в інтер'єрі виглядає вже добре.

Матеріали для полотен

  • Льон – крім того, що льон міцний, він ще й красивий. В ні немає цієї штучної правильності плетіння, вона не така рівна і ідеальна, як бавовна, тому картина на ньому виглядає природно і невимушено, а крізь фарбу проступає власний візерунок полотна. Якщо малювати по ньому лесуванням, тонкими шарами, а не фактурно, його нерівності та шорсткості доповнюватимуть картину своєю унікальною історією.
  • Бавовну почали використовувати як основу у 30-х роках минулого століття. Вона міцна та недорога, поверхня значно рівніша, ніж у льону. Ще одна перевага – вона стійка до вологи, а тому не деформується з обох боків. Однак багато художників вважають її занадто тонкою для роботи.
  • Джут – цікаве рішення. У нього полотно з великими просвітами, тому часто його доводиться ґрунтувати кількома шарами, але згодом своєю нерівною дикою фактурою він лише доповнює експресивну техніку художника. Особливо добре він працює із стилем імпасто. З іншого боку, він не такий міцний, як льон та бавовна.
  • Суміш. Змішане волокно не дає середній результат, навпаки, через свою неоднорідність воно часто дивує результатом.

Ґрунтовка на полотнах

  • Олійний ґрунт - підходить тільки для олії. Використовуються олійні білила, які наносяться на заздалегідь проклеєне полотно.
  • Акриловий ґрунт – універсальний, підходить для акрилу, темпери. Для олії теж підходить.
  • Емульсійний ґрунт - їм покривають живопис, виготовлений на верстатах. Він є універсальним рішенням. Використовується клей з олією в основі з додаванням білил і гліцерину, або касторки. Ще туди додають антисептик – це захищає роботу від розкладання.

Якщо ви все ще не до кінця впевнені, яке полотно чи основу вибрати для своїх цілей – порадьтеся з нашими продавцями, у них великий досвід студентського малювання всім підряд. Або ж просто купіть кілька різних полотен і поекспериментуйте на своє задоволення.