Способи доставки та оплати

Самовивіз із магазину АЗУР-Політех

Ви можете самостійно забрати Ваше замовлення у нас в магазині, заощадивши на доставці, попередньо оформивши замовлення в інтернет-магазині АЗУР.

Адреса: вул. Б. Гаврилишина, 11 (ст.м. «Політехнічний Інститут»),

Режим роботи магазину: Пн-Нд: 11.00 – 19.00. 

Режим роботи менеджерів інтернет-магазину: Пн-Пт: 9.00 - 17.00

Після того як Ви оформили замовлення – обов'язково дочекайтеся дзвінка від менеджера інтернет-магазину АЗУР для підтвердження наявності товару.

Доставка у відділення Нової пошти

Вартість доставки замовлень за тарифами перевізника.        

Доставка здійснюється транспортною компанією Нова Пошта (НП). Замовлення відправляється на вказане Вами відділення НП або поштомат. Термін доставки 1-3 дні.

Ваше замовлення під час відправлення страхується на повну вартість товару. Ми не несемо відповідальність за ризик втрати або пошкодження товару після його передачі перевізнику. Всю відповідальність за цілісність товару несе Нова Пошта.

Уважно оглядайте посилку при отриманні у відділенні НП або у присутності кур'єра. Після того, як кур'єр пішов від Вас або вантаж покинув відділення, НП не прийме від Вас жодних претензій!

У разі пошкодження вантажу вимагайте від працівника НП скласти акт приймання-передачі (кур'єр повинен мати бланк із собою). Працівник НП зобов'язаний надати Вам копію повністю оформленого акта з його та Вашим підписом, датою та всіма заповненими полями. Тільки у такому разі Нова Пошта компенсує Вам вартість пошкодженого товару.

Увага! Обов'язково перевіряйте цілісність товару при отриманні у відділенні Нової Пошти. Коли Ви забираєте посилку, Ви ставите підпис на накладній, що підтверджує отримання товару у належному вигляді.

Доставка по Києву кур'єром Нової пошти

Вартість доставки замовлень за тарифами перевізника.

Доставка здійснюється кур'єрами транспортної компанії Нова Пошта (НП). Замовлення відправляється на вказану вами адресу. Доставка здійснюється наступного дня після передачі замовлення у відділення НП. Термін доставки 1-2 дні.

Ваше замовлення під час відправлення страхується на повну вартість товару. Ми не несемо відповідальність за ризик втрати або пошкодження товару після його передачі перевізнику. Всю відповідальність за цілісність товару несе Нова Пошта.

Уважно оглядайте посилку при отриманні у відділенні або у присутності кур'єра. Після того, як кур'єр пішов від Вас або вантаж покинув відділення, НП не прийме від Вас жодних претензій!

У разі пошкодження вантажу вимагайте у працівника НП скласти акт приймання-передачі (кур'єр повинен мати бланк із собою). Працівник НП зобов'язаний надати Вам копію повністю оформленого акта з його та Вашим підписом, датою та всіма заповненими полями. Тільки у такому разі Нова Пошта компенсує Вам вартість пошкодженого товару.

Увага! Обов'язково перевіряйте цілісність товару при отриманні у відділенні Нової Пошти. Коли Ви забираєте посилку, Ви ставите підпис на накладній, що підтверджує отримання товару у належному вигляді.

* термін доставки вказаний без урахування можливих затримок, внаслідок погодних умов або іншого форс-мажору.

Оплата замовлень

Готівкою

Оплату готівкою або карткою ви можете здійснити при отриманні замовлення у точці самовивозу, у магазині АЗУР-Політех.

Банківський переказ

Оплата замовлення шляхом переказу за реквізитами на розрахунковий рахунок. За бажанням можете сплатити замовлення, перерахувавши гроші банківським переказом з Вашої картки на наш розрахунковий рахунок. Наші менеджери можуть надіслати реквізити зручним для Вас способом (смс, Viber, Telegram…).

Післяплата

Оплата відбувається у відділенні НП або кур'єру НП при отриманні замовлення. Сума оплати містить вартість замовлення, вартість доставки та додаткову комісію від НП 20 грн + 2% від вартості замовлення.

Оплата онлайн

Оплату замовлення ви можете провести онлайн, при оформленні замовлення через сервіс LiqPay.

Повернення товару

Ви можете повернути або обміняти придбаний товар протягом 14 днів з дня покупки, зазначеної в чеку (ст. 8 "Закону України про права споживачів") або протягом гарантійного строку, якщо він передбачений. Обов'язковою умовою для обміну або повернення є наявність у Вас документа, що підтверджує покупку товару у нашому інтернет-магазині. Зверніть увагу, що на деякі товари діють умови гарантії. При купівлі сезонного товару (рюкзака) діє гарантійний термін – 30 днів з початку сезону («Закон України про права споживачів»).
Для повернення товару Вам необхідно зв'язатися з менеджером, назвати номер замовлення та причину повернення. Після чого Ви надсилаєте нам товар разом із чеком Новою поштою. Відправлення здійснюється Вашим коштом та оплачується за тарифами перевізника. Обов'язкова умова: при відправці послуга «Післяплата» не вказується! Після відправлення необхідно надати менеджеру номер ТТН накладної. Після отримання та огляду товару Вам буде повернено кошти.

Обмін товару

Обмін товару відбувається протягом 14 днів із дня покупки. За умови наявності документа, що підтверджує покупку. Також обмін товару можливий лише, якщо він не був у використанні та зберіг свій товарний вигляд. Якщо Ви бажаєте здійснити обмін, Вам необхідно зв'язатися з нашим менеджером за телефоном або поштою, назвати номер замовлення та обрати товар, на який Ви хочете обміняти. Відправка товару на обмін здійснюється Вашим коштом Новою поштою за тарифами перевізника. Обов'язкова умова: при відправці послуга «Післяплата» не вказується! Після відправки необхідно надати менеджеру номер ТТН накладної. Як тільки менеджер отримає товар та переконається в збереженні товарного вигляду, Ваше нове замовлення буде відправлено! Вартість доставки оплачується згідно з умовами, вказаними на сайті.

Повернення бракованого товару

Якщо протягом 14 днів або гарантійного терміну Ви знайшли брак - Ви маєте право повернути товар. Повернення бракованого товару можливе лише за наявності документа, що підтверджує покупку. Ви маєте право на обмін бракованого товару на будь-який інший, обраний Вами, або повернення коштів. Для початку необхідно зв'язатись з менеджером, назвати номер замовлення, а також надати фото браку. Після підтвердження менеджером наявності браку, Ви надсилаєте товар Новою поштою. Відправка здійснюється нашим коштом. Обов'язкова умова: при відправці послуга «Післяплата» не вказується! Після відправки необхідно надати менеджеру номер ТТН накладної. Як тільки менеджер отримає товар та переконається у наявності браку, Вам буде вислано інший товар або повернено кошти.

Повернення коштів

Повернення коштів здійснюється способом, яким здійснювалася оплата - банківським переказом на зазначені покупцем у заяві реквізити чи готівкою. Для переказу потрібно повідомити номер Вашої картки, реквізити банку, номер ІПН. Переказ коштів можливий лише на картку, власником якої є покупець, який оформив замовлення в інтернет-магазині. Переказ на карту інших осіб неможливий!