Способи оплати та доставки

Оплата замовлень

Готівкою

Оплату готівкою або карткою ви можете здійснити при отриманні замовлення у точці самовивозу, у магазині АЗУР - Золоті Ворота за адресою: вул. Бульварно-Кудрявська 1/37.

Банківський переказ

Оплата замовлення шляхом переказу за реквізитами на розрахунковий рахунок. За бажанням можете сплатити замовлення, перерахувавши гроші банківським переказом з Вашої картки на наш розрахунковий рахунок. Реквізити для оплати: Рахунок IBAN: UA693052990000026000040104776 АТ КБ "ПРИВАТБАНК" Одержувач платежу: ФОП Бабаєв Павло Евгенович, Код отримувача: 2886602794.

Післяплата

Оплата відбувається у відділенні НП або кур'єру НП при отриманні замовлення. Сума оплати містить вартість замовлення, вартість доставки та додаткову комісію від НП 20 грн + 2% від вартості замовлення.

Оплата онлайн

Оплату замовлення ви можете провести онлайн, при оформленні замовлення через сервіс LiqPay.

Самовивіз із магазину АЗУР - Золоті Ворота

Ви можете самостійно забрати Ваше замовлення у нас в магазині, заощадивши на доставці, попередньо оформивши замовлення в інтернет-магазині АЗУР.

Адреса: вул. Бульварно-Кудрявська 1/37. (ст.м. «Золоті Ворота»),

Режим роботи магазину: Пн-Нд: 10.00 – 20.00. 

Режим роботи менеджерів інтернет-магазину: Пн-Пт: 9.00 - 17.00

Після того як Ви оформили замовлення – обов'язково дочекайтеся дзвінка від менеджера інтернет-магазину АЗУР для підтвердження наявності товару.

Доставка у відділення Нової пошти

Вартість доставки замовлень за тарифами перевізника.        

Доставка здійснюється транспортною компанією Нова Пошта (НП). Замовлення відправляється на вказане Вами відділення НП або поштомат. Термін доставки 1-3 дні.

Ваше замовлення під час відправлення страхується на повну вартість товару. Ми не несемо відповідальність за ризик втрати або пошкодження товару після його передачі перевізнику. Всю відповідальність за цілісність товару несе Нова Пошта.

Уважно оглядайте посилку при отриманні у відділенні НП або у присутності кур'єра. Після того, як кур'єр пішов від Вас або вантаж покинув відділення, НП не прийме від Вас жодних претензій!

У разі пошкодження вантажу вимагайте від працівника НП скласти акт приймання-передачі (кур'єр повинен мати бланк із собою). Працівник НП зобов'язаний надати Вам копію повністю оформленого акта з його та Вашим підписом, датою та всіма заповненими полями. Тільки у такому разі Нова Пошта компенсує Вам вартість пошкодженого товару.

Увага! Обов'язково перевіряйте цілісність товару при отриманні у відділенні Нової Пошти. Коли Ви забираєте посилку, Ви ставите підпис на накладній, що підтверджує отримання товару у належному вигляді.

Доставка по Києву кур'єром Нової пошти

Вартість доставки замовлень за тарифами перевізника.

Доставка здійснюється кур'єрами транспортної компанії Нова Пошта (НП). Замовлення відправляється на вказану вами адресу. Доставка здійснюється наступного дня після передачі замовлення у відділення НП. Термін доставки 1-2 дні.

Ваше замовлення під час відправлення страхується на повну вартість товару. Ми не несемо відповідальність за ризик втрати або пошкодження товару після його передачі перевізнику. Всю відповідальність за цілісність товару несе Нова Пошта.

Уважно оглядайте посилку при отриманні у відділенні або у присутності кур'єра. Після того, як кур'єр пішов від Вас або вантаж покинув відділення, НП не прийме від Вас жодних претензій!

У разі пошкодження вантажу вимагайте у працівника НП скласти акт приймання - передачі (кур'єр повинен мати бланк із собою). Працівник НП зобов'язаний надати Вам копію повністю оформленого акта з його та Вашим підписом, датою та всіма заповненими полями. Тільки у такому разі Нова Пошта компенсує Вам вартість пошкодженого товару.

Увага! Обов'язково перевіряйте цілісність товару при отриманні у відділенні Нової Пошти. Коли Ви забираєте посилку, Ви ставите підпис на накладній, що підтверджує отримання товару у належному вигляді.

* термін доставки вказаний без урахування можливих затримок, внаслідок погодних умов або іншого форс-мажору.