Олійні фарби поштучно
Олійні фарби
Олійні фарби – це один із класичних інструментів живопису. Художника за картиною ще з епохи Відродження уявляли зазвичай з олійними фарбами. До них була класика темперних фарб. Але олійні фарби, які варто їм з'явитися в руках художників, перевернули світ живопису.
Олійні фарби найсильніше відрізняються від інших фарб часом висихання. До висихання картини, написаної олійними фарбами, могло пройти близько місяця. Весь цей час митець може виправляти роботу, вносити виправлення, додавати нові фарби, відблиски, знімати фарбу мастихіном. Весь цей час олійні фарби залишатимуться у сирому вигляді.
Жодна інша фарба не дозволяє так точно виправляти роботу, як олійні фарби.
Олійні фарби: виробники
У магазині АЗУР ми надаємо вам тільки європейські олійні фарби найвищої якості, високо оцінені професійними художниками:
- Олійні фарби Winton Winsor&Newton, Англія. Неймовірно насичені натуральні пігменти, фарба залишається яскравою навіть у поєднанні зі сполучним та білилами.
- Олійні фарби Extra-Fine Oil Lefranc Bourgeois, Франція. Найдрібніший у світі помел, лише натуральні пігменти, виняткова якість.
- Водорозчинні олійні фарби Artisan Winsor&Newton, Англія. Унікальна технологія виготовлення фарб, яка дозволяє позбутися очисників, трійників та різких запахів. Тепер можна малювати олією, а розбавляти водою. Ми у майбутньому.
- Олійні фарби Rosa Gallery. Українське виробництво, фарби виготовляються у постійній консультації з професійними художниками на високоякісному обладнанні, кожна партія перевіряється на однорідність, світлостійкість, консистенцію, змішування зі сполучним та білилами.
- Олійні фарби Майстер-клас ЗХК. Середня наповненість пігментом, але унікальна палітра земляних та зелених приглушених природних тонів. Натуральні пігменти. Радянськими художниками олійні фарби Майстер-клас вважалися класикою живопису.
- Олійні фарби Сонет ЗХК. Низький ціновий сегмент для студентських робіт та експериментів. Непогана якість, є кілька цікавих кольорів на палітрі. На цих фарбах добре тренуватися та експериментувати, але вам незабаром може захотітися чогось якіснішого.
На що звернути увагу при купівлі олійних фарб
Олійні фарби мають особливі позначки на тубах. Це світлостійкість та прозорість.
- Показник світлостійкості в олійних фарбах відповідає за те, наскільки олійна фарба вигоряє на сонці та світлі, і наскільки сильно змінює відтінок з часом. Зазвичай не світлостійкі олійні фарби з часом стають жовтішими, але білила від впливу світла тільки біліють ще більше. Якщо вам важливо, щоб робота зберігалася століттями – вибирайте фарби з найвищим показником світлостійкості, щоб не сталося як із Рафаелем.
- Прозорість. Олійні фарби можуть бути прозорими, майже як акварель – тоді вони відмінно підходять для тонких лесувальних технік, середніми, і непрозорими – такі підходять для зафарбовування невдалих деталей, перекриття заднього плану переднім та роботи з акцентами. Якщо ви пробуєте нові фарби, спробуйте на окремому полотні або папері, як фарби поводяться один з одним.
- Деякі особливі фарби, наприклад, з металічним блиском можуть не мати показників світлостійкості. Зазвичай вони сильно змінюють відтінок, тому використовувати їх варто в невеликих кількостях для особливих деталей і акцентів. Деякі пігменти за своєю хімічною структурою не можуть бути світлостійкими.
Купити олійні фарби поштучно або в наборі
Олійні фарби поштучно зручно купувати досвідченим художникам. Якщо це ваші перші олійні фарби, ми радимо придбати базовий набір. З ним ви навчитеся змішувати олійні фарби, отримувати нові кольори, працювати з розріджувачами. Потім ви можете докупити олійні фарби поштучно для тих кольорів, які ви використовуєте та змішуєте найчастіше.
Зверніть увагу, що фарби, які заздалегідь зроблені приглушеними - наприклад, зелений трав’янистий, турецький синій або індійський жовтий - можуть давати брудні відтінки в поєднанні з іншими приглушеними фарбами. Спробуйте самостійно змішати натуральні відтінки з базових, додаючи все більше складності, і ви зрозумієте, де грань, коли олійні фарби ще залишаються чистими.
У природі немає яскравих чистих тонів - синього, жовтого, червоного. Це завжди відтінки та приглушеності, що переходять у різні підтони. У природі не буває однозначних кольорів, тому не бійтеся змішувати складні відтінки олійних фарб, які можуть спочатку здатися вам брудними.
Кожен колір олійних фарб несе у собі певну історію. Це зображено і в назві олійної фарби, і в самому кольорі, що може нагадувати окремі людські емоції та стани.
Спробуйте малювати, ставлячись так до кольорів олійних фарб, спробуйте уявити, яка історія стояла за поетичною назвою кожного кольору. Уявіть, як кольори, що стали сьогодні класикою - охри, неаполітанський жовтий, прусський синій - створювалися вперше. Як поступово створювався колір олійної фарби, який підходив багатьом різним художникам.
Нові кольори олійних фарб
Олійні фарби не застрягли у минулому. Ми все ще користуємося класичними кольорами, проте навіть зараз продовжують створювати нові кольори. Деякі з них у майбутньому стануть канонічними кольорами олійних фарб.
Наразі наш український виробник матеріалів для художників Rosa запрошує для консультацій сучасних досвідчених художників, щоби радитися з ними при створенні відтінків фарб. Вони випустили дві фарби, створені самими художниками – Сергієм Савченком та Петром Бевзою. Це складні кольори, яких досі не існувало в палітрах олійних фарб. Тепер кожен художник може використовувати ці олійні фарби у своїй роботі. Це, мабуть, і є квінтесенція спілкування художників одного часу.
Якщо ви ще не пробували писати картини олією, спробуйте, і, можливо, ви відкриєте для себе нову любов до олійних фарб.