Умови обміну та повернення

Повернення товару

Ви можете повернути або обміняти придбаний товар протягом 14 днів з дня покупки, зазначеної в чеку (ст. 8 "Закону України про права споживачів") або протягом гарантійного строку, якщо він передбачений. Обов'язковою умовою для обміну або повернення є наявність у Вас документа, що підтверджує покупку товару у нашому інтернет-магазині. Зверніть увагу, що на деякі товари діють умови гарантії. При купівлі сезонного товару (рюкзака) діє гарантійний термін – 30 днів з початку сезону («Закон України про права споживачів»).
 
Для повернення товару Вам необхідно зв'язатися з менеджером, назвати номер замовлення та причину повернення. Після чого Ви надсилаєте нам товар разом із чеком Новою поштою. Відправлення здійснюється Вашим коштом та оплачується за тарифами перевізника. Обов'язкова умова: при відправці послуга «Післяплата» не вказується! Після відправлення необхідно надати менеджеру номер ТТН накладної. Після отримання та огляду товару Вам буде повернено кошти.

Обмін товару

Обмін товару відбувається протягом 14 днів із дня покупки. За умови наявності документа, що підтверджує покупку. Також обмін товару можливий лише, якщо він не був у використанні та зберіг свій товарний вигляд. Якщо Ви бажаєте здійснити обмін, Вам необхідно зв'язатися з нашим менеджером за телефоном або поштою, назвати номер замовлення та обрати товар, на який Ви хочете обміняти. Відправка товару на обмін здійснюється Вашим коштом Новою поштою за тарифами перевізника. Обов'язкова умова: при відправці послуга «Післяплата» не вказується! Після відправки необхідно надати менеджеру номер ТТН накладної. Як тільки менеджер отримає товар та переконається в збереженні товарного вигляду, Ваше нове замовлення буде відправлено! Вартість доставки оплачується згідно з умовами, вказаними на сайті.

Повернення бракованого товару

Якщо протягом 14 днів або гарантійного терміну Ви знайшли брак - Ви маєте право повернути товар. Повернення бракованого товару можливе лише за наявності документа, що підтверджує покупку. Ви маєте право на обмін бракованого товару на будь-який інший, обраний Вами, або повернення коштів. Для початку необхідно зв'язатись з менеджером, назвати номер замовлення, а також надати фото браку. Після підтвердження менеджером наявності браку, Ви надсилаєте товар Новою поштою. Відправка здійснюється нашим коштом. Обов'язкова умова: при відправці послуга «Післяплата» не вказується! Після відправки необхідно надати менеджеру номер ТТН накладної. Як тільки менеджер отримає товар та переконається у наявності браку, Вам буде вислано інший товар або повернено кошти.

Повернення коштів

Повернення коштів здійснюється способом, яким здійснювалася оплата - банківським переказом на зазначені покупцем у заяві реквізити чи готівкою. Для переказу потрібно повідомити номер Вашої картки, реквізити банку, номер ІПН. Переказ коштів можливий лише на картку, власником якої є покупець, який оформив замовлення в інтернет-магазині. Переказ на карту інших осіб неможливий